S52-"Blender 2.8 Beta EeveE test"

Powrót do projektu scenografii z 2015 roku. Postanowiłem szybko przetestować nowe funkcje Blender 2.8 EeveE Beta. Przyznam, że jestem pod ogromnym wrażeniem tej wersji programu. Moja scena była tworzona z myślą o silniku graficznym Torque 3d engine. Wszystkie modele oraz ich materiały są gameartowe, low poly i były optymalizowane pod dx9. Blender EeveE dostał zatem do wyświetlenia projekt (non PBR) przygotowany w starej jak na dzisiejsze czasy technologii. Założenie było takie by wycisnąć z tego projektu i obiektów o prostej geometrii w miarę zadowalający efekt przy minimalnym nakładzie pracy. Po głowie chodziła mi stylistyka "vintage film look", charakterystyczne spłowiałe kolory, lekkie przymglenie i obowiązkowo  obecna aberacja chromatyczna. Najlepsze na koniec. Czas renderu to średnio 30 sekund na kadr 3848x2160. To jest Blender EeveE.
Back to my scenography project from 2015. I decided to test new features of Blender 2.8 EeveE Beta. I admit that I am very impressed with this version of the program. My scene was created with the thought of the Torque 3d game engine. All models and their materials are gameart level, lowpoly and were optimized for dx9. The assumption was to squeeze out of this project and objects with simple geometry under EeveE as satisfactory effect with minimal effort. I was inspired by the style of "vintage film look", characteristic faded colors, light fogging and obligatory chromatic aberration. Best at the end. The rendering time is an average of 30 seconds per frame 3848x2160. This is Blender EeveE.